"POOR KID"

Kesian betul dengan my lil boy today, this morning he wake and said "mummy I want go school'!. Wah gembira lah si mummy ni. So 12.30pm send him to school, sampai saja di school tiba tiba muka berubah huh huh ada orang mahu pulang, kesian. So I talk to him, "it's ok all your friends is here". First his ok but sampai saja di pintu, wah sedih juga I tengok, macam first time go school pulak. Pujuk punya pujuk ok juga, he stay, yessss!. Then, pulang lah si kawan ni dengan hati yang gembira, 15 min from that ring ring..

Me: Hello,

Principal: Yes, this is principal from Park school.

Me: Ok?.

Principal: Your son JB is here, I think his not ready to go back to school yet. His here with me in my office. He still with his winter jacket, pants and boots. He want to go home.

Me: You want me come to pick him up?.

Principal: Yes, if its ok for you.

Me: Ok

Drive back to school, saw my son seating in principal office and I give him a hugs. Then.... they we go, he cry. Sedih betul. Lepas tu sempat lagi "Can u buy me a toys?" Astaga!!. Hope next week he will be ok. Finger cross.

********************************************

POOR KID 1
What else?, oh ya unpack. Pening kepala.


********************************************

POOR KID 2
Next, you go mail.. yessss!!. my sister send this picture yesterday. Teringat ingat lah tu time we all still there. You see the table? Di sana lah we all bergumpul gumpul sambil minum minum hehe. Ayoo, rindu mahu mampus ni dengan family di Kota Kinabalu (T_T). Love you all!!!. Muahhh.

Comments

CathJ said…
Wahhh... terlampau lah pula lebar betul ni page kau hehehhehe... tapi you know how to do sudah kan???

I think you set dia punya lebar pi 960 pun ok sudah...

mcm ni.. u cari ni code di edit html:


#header-wrapper {
width:960px;


and also ini:

#outer-wrapper {
width: 960px;


2-2 kasih sama... sebab kalau terlalu besar.. ada org punya pc tidak boleh nampak separuh tu screen.

all the best.. ^_^
CathJ said…
oh.. and you back ground tu... pening sia... kekekekkek... kalau sudah lebar itu page susah sudah mau guna itu background tu, because they was created for small page. Tapi boleh la try and error..

all the best sis..
Cath J - I will try lah. Thanks.