MY TULIPS.

It's officially spring. My tulips are blooming in my front yard.

The beautiful tulips in our garden. I love it!


My big red tulips.


Gorgeous color.


My pink tulips.


New member this year hehe.


Ok lah, that's all for today. See ya..



Comments

Just said…
sia nda jg berapa suka flowers. setakat tgk2 mcm tu ja. kalau suruh tanam, konfom mati semua. hahaha.. nyway, nice flowers u have there. :D
CathJ said…
yey.. it's spring... mesti byk jalan2 ni kan... ^_^

beautiful flowers.. I wish I have that.. ~.~

have a wonderful spring!!
blu4sky said…
i love tulips..
Anne B. said…
cantiknyaaaaa...yg biru tu apa sue?
MosePA said…
Aunty, semua ni gambar, aunty ambil sendiri kah? Guna Nikkon kah cannon?
Dinas Aldi said…
Huiyoh, cantik sangat! I LIKE!
Just - Same here hehe, selalunya laki saya yang tanam. Saya tunjuk tunjuk saja haha.


(Nanak) - Thanks :).


(CathJ) - Ya kalau tidak kerja mesti mahu pigi jalan jalan juga ni hehe.


(blu4sky) - Me too :).


(Anne B.) - Saya pun lupa sudah nama dia hehe.


(MosePA) - Ya saya masih belajar bah ni tu lah kadang tidak berapa bagus. Nikkon/Cannon? i wish hehe. Saya guna Sony DSLR a390.
♥BelLa Ace♥ said…
Oww my love!! I love Tulips!!!!! hehehe..santiknya..mcm sa mo tanam pla.. =P
Raycillient said…
wow, rajin nya bercucuk tanam hehehe the flowers are beautiful and im sure you are feeling proud and happy everytime you look at them. I dont blame you they are too beautiful!
Izan said…
wow... cantiknya your tulips... congratulations.... yang watna biru tu pun cantik sgt...

thn ni my tulip tak menjadi la... next year nak tanam lain.
Izan - Kena tanam balik for next year lah kan?.
♥BelLa Ace♥ - Kadang saya terfikir juga kalau kalau di kk boleh tanam tulip :).


Raycillient - Thanks :).
welcome to tina´s picstory!